Uživatelské testování je kvalitativní metoda analýzy webu či aplikace, kdy je váš web testován dle daného scénáře reálnými zákazníky v laboratoři pod dohledem moderátora. Celý průběh testování je zaznamenán na kamerách, které snímají jak průchod respondentů webem, tak jejich výraz a slovní komentáře.
Na základě dat z testování je potom vyhotoven seznam konkrétních doporučení, který následně můžete předat vašemu vývojovému teamu.
Celý proces testování vám zorganizujeme na klíč.
Jak celý proces probíhá?
Pokud nový web či e-shop teprve připravujete, pomůžeme vám odhalit slabiny návrhu testováním funkčních prototypů.
Ověříme, zda jsou informace na vašem webu srozumitelné a zda vedou vaše návštěvníky k definovaným konverzním cílům.
Zkontrolujeme, jak se uživatelům používají konkrétní funkce vaší aplikace nebo s nimi projdeme celým objednacím procesem.
Orientují se vaši uživatelé v nákupním procesu? Najdou vždy to, co hledají? Mají dostatek informací? Vše lze snadno zjistit.
Vyvolává vzhled vašeho webu či e-shopu ty správné emoce? Je přístupný a splňuje pravidla vyhledávačů pro mobilní zařízení?
I ve fázi přípravy textů vám můžeme pomoci s ověřením jejich srozumitelnosti a vyvolaných emocí na vaší cílové skupině.
Obvyklá doba realizace uživatelského testování je 3-4 týdny od prvního kontaktu po vyhodnocení.
Vlastní testování probíhá v rámci 1 dne.
Uživatelské testování na klíč. Respondenti a vyhodnocení je na vás.
Uživatelské testování na klíč včetně zajištění respondentů. Vyhodnocení je na vás.
Kompletní uživatelské testování na klíč včetně vyhodnocení. O nic se nemusíte starat.
Celková cena Ceny bez DPH
54 000 Kč
69 000 Kč
99 000 Kč
K dispozici je testovací místnost pro moderátora a respondenta, pozorovací místnost pro 10 osob s přímým přenosem z testování a technická místnost. V ceně je práce našeho koordinátora, lehké občerstvení a parkování.
Ujasníme si, na co se v testování zaměříme a vytvoříme scénář testování.
Domluvíme účast respondentů, kteří odpovídají cílové skupině. Respondenty řešíme individuálně pro každé testování. Zahrnuje odměnu pro respondenty ve výši 1000 Kč. V případě velmi specifické cílové skupiny může být účtován příplatek za speciální nábor/ kampaň respondentů. Výši příplatku řešíme individuálně dle náročnosti náboru/kampaně.
Náš moderátor provede všechny respondenty domluveným scénářem. Máte možnost sledovat vše v reálném čase v pozorovací místnosti či online z pohodlí vaší kanceláře.
Zpracujeme dokument s vyhodnocením největších problémů a návrhů možných řešení.
Ideální počet respondentů je 5 na jedno testování. V případě potřeby si můžete zvolit jiný počet respondentů.
Předáme kompletní videozáznamy z celého testování.
Email:
Vaše zpráva:
Provozuje: SECTOR 31 s.r.o. IČ: 26416697 DIČ: CZ26416697 Fakturační adresa: Náměstí Smiřických 29, Kostelec nad Černými lesy, 281 63
Ochrana osobních údajů