Analýza webu, eshopu nebo aplikace Analyzujeme faktory, jako je jednoduchost, přístupnost, srozumitelnost, přehlednost, celkový design, rychlost načítání a bezpečnost, abychom zjistili, zda web splňuje očekávání a potřeby uživatelů. Výstupem je přehledný dokument se souhrnem problémů společně s návrhy jejich řešení, které následně můžete předat svému vývojáři.
Realizace základní a pokročilé analýzy trvá obvykle 2 až 4 týdny. U kompletní analýzy je potřeba termín řešit individuálně, kvůli náročnosti uživatelského testování. Všechny varianty také obsahují až 2 hodiny konzultace, kde společně analýzu krok za krokem rozebereme a zodpovíme vám jakékoliv vaše dotazy.
Zaměříme se pouze na 2 vybrané sekce, které detailně zkontrolujeme.
Zahrnuje kompletní analýzu všech aspektů vašeho webu.
Zahrnuje kompletní analýzu všech aspektů vašeho webu a uživatelské testování na klíč.
Celková cena Ceny bez DPH
19 000 Kč
od 49 000 Kč
od 149 000 Kč
Společně se zaměříme na konkrétní oblasti vašeho podnikání, abychom pochopili, jaké problémy aktuálně řešíte a jakých krátkodobých i dlouhodobých plánů a cílů chcete dosáhnout. Na základě toho si stanovíme priority, dle kterých budeme postupovat.
Zaměříme se na to, jak dobře web splňuje potřeby a očekávání vašich návštěvníků, zda je obsah webu jasný, srozumitelný a relevantní. Zjistíme, jestli návštěvníci bez problémů dosahují konverzních cílů (nákup, vyplnění formuláře apod.), vše chápou a na webu se neztrácejí.
Vizuální prvky by měly být nejen esteticky přitažlivé, ale také funkční a intuitivní. Důležité je správné využití barev, obrázků a fontů tak, aby podporovaly celkový uživatelský zážitek a zároveň byly konzistentní s vaší značkou.
Texty hrají klíčovou roli v komunikaci s uživateli. Je důležité, aby byly jasné, stručné a úderné. Při analýze textů zvažujeme také jejich čitelnost, strukturu a to, jak dobře podporují konverzní cíle webu, e-shopu či aplikace.
Tato analýza je zásadní pro zajištění, že váš web funguje bezchybně napříč různými prohlížeči a zařízeními. V dnešní době, kdy uživatelé přistupují na internet z mnoha různých zařízení – od stolních počítačů, přes notebooky, tablety až po chytré telefony – je nezbytné zajistit, aby váš web byl plně responzivní a optimalizovaný pro všechna zařízení.
Zhodnotíme, jak rychle se vaše stránky načítají na různých zařízeních a připojeních, identifikujeme případné problémy způsobující zpoždění a navrhneme řešení ke zlepšení rychlosti načítání.
Zaměříme se hlavně na místa, kde návštěvníci opouštějí váš web. Analyzujeme data, abychom zjistili možné příčiny, proč návštěvníci web opouštějí – například zda je to kvůli určitým stránkám, které nejsou dostatečně přitažlivé nebo srozumitelné, nebo kvůli problémům s navigací či výkonem webu.
Zhodnotíme silné stránky vašich konkurentů a identifikujeme oblasti, kde mají slabiny. Tato poznání využijeme k tomu, abychom našli příležitosti pro vylepšení vašeho webu, e-shopu či aplikace.
Společně si ujasníme, na co se v uživatelském testování zaměříme. Připravíme testovací scénář, který nám pomůže ověřit stanovené hypotézy. Poté se postaráme o nábor respondentů, kteří budou odpovídat cílové skupině vašich zákazníků. Náš zkušený moderátor provede všechny respondenty domluveným scénářem a vy máte možnost sledovat vše v reálném čase, a to buď v pozorovací místnosti nebo on-line. Vše je nahráváno, takže si testování můžete prohlédnout i později. Výstupem pro vás je vyhodnocení a návrhy možných řešení, které můžete předat svému vývojáři.
Email:
Vaše zpráva:
Provozuje: SECTOR 31 s.r.o. IČ: 26416697 DIČ: CZ26416697 Fakturační adresa: Náměstí Smiřických 29, Kostelec nad Černými lesy, 281 63
Ochrana osobních údajů