Audit webu či e-shopu

Analýza webu, eshopu nebo aplikace Analyzujeme faktory, jako je jednoduchost, přístupnost, srozumitelnost, přehlednost, celkový design, rychlost načítání a bezpečnost, abychom zjistili, zda web splňuje očekávání a potřeby uživatelů. Výstupem je přehledný dokument se souhrnem problémů společně s návrhy jejich řešení, které následně můžete předat svému vývojáři.

Nezávazně poptat

Kolik UX analýza stojí
a jak dlouho trvá?

Realizace základní a pokročilé analýzy trvá obvykle 2 až 4 týdny. U kompletní analýzy je potřeba termín řešit individuálně, kvůli náročnosti uživatelského testování. Všechny varianty také obsahují až 2 hodiny konzultace, kde společně analýzu krok za krokem rozebereme a zodpovíme vám jakékoliv vaše dotazy.

Základní analýza

Ideální volba pro menší weby. Zaměříme se na nejkritičtější problémy.

15 000 Kč

Hloubkový rozhovor
Společně se zaměříme na konkrétní oblasti vašeho podnikání, abychom pochopili, jaké problémy aktuálně řešíte a jakých krátkodobých i dlouhodobých plánů a cílů chcete dosáhnout. Na základě toho si stanovíme priority, dle kterých budeme postupovat.
Základní analýza rychlosti webu
Zhodnotíme, jak rychle se vaše stránky načítají na různých zařízeních a připojeních, identifikujeme případné problémy způsobující zpoždění a navrhneme řešení ke zlepšení rychlosti načítání
Základní analýza bezpečnosti webu
Prověříme zabezpečení vašeho webu proti potenciálním hrozbám, jako jsou malware nebo hackerské útoky, a doporučíme opatření pro zvýšení jeho bezpečnosti.
Základní analýza uživatelské přívětivosti
Zaměříme se na to, jak dobře web splňuje potřeby a očekávání vašich návštěvníků, zda je obsah webu jasný, srozumitelný a relevantní. Zjistíme, jestli návštěvníci bez problémů dosahují konverzních cílů (nákup, vyplnění formuláře apod.), vše chápou a na webu se neztrácejí.
Analýza grafické podoby
Vizuální prvky by měly být nejen esteticky přitažlivé, ale také funkční a intuitivní. Důležité je správné využití barev, obrázků a fontů tak, aby podporovaly celkový uživatelský zážitek a zároveň byly konzistentní s vaší značkou.
Analýza textů
Texty hrají klíčovou roli v komunikaci s uživateli. Je důležité, aby byly jasné, stručné a úderné. Při analýze textů zvažujeme také jejich čitelnost, strukturu a to, jak dobře podporují konverzní cíle webu, e-shopu či aplikace.
Analýza správného zobrazení v prohlížečích / zařízeních
Tato analýza je zásadní pro zajištění, že váš web funguje bezchybně napříč různými prohlížeči a zařízeními. V dnešní době, kdy uživatelé přistupují na internet z mnoha různých zařízení – od stolních počítačů, přes notebooky, tablety až po chytré telefony – je nezbytné zajistit, aby váš web byl plně responzivní a optimalizovaný pro všechna zařízení.
Analýza Google Analytics
Zaměříme se hlavně na místa, kde návštěvníci opouštějí váš web. Analyzujeme data, abychom zjistili možné příčiny, proč návštěvníci web opouštějí – například zda je to kvůli určitým stránkám, které nejsou dostatečně přitažlivé nebo srozumitelné, nebo kvůli problémům s navigací či výkonem webu.
Analýza konkurence
Zhodnotíme silné stránky vašich konkurentů a identifikujeme oblasti, kde mají slabiny. Tato poznání využijeme k tomu, abychom našli příležitosti pro vylepšení vašeho webu, e-shopu či aplikace.
Uživatelské testování na klíč
Společně si ujasníme, na co se v uživatelském testování zaměříme. Připravíme testovací scénář, který nám pomůže ověřit stanovené hypotézy. Poté se postaráme o nábor respondentů, kteří budou odpovídat cílové skupině vašich zákazníků. Náš zkušený moderátor provede všechny respondenty domluveným scénářem a vy máte možnost sledovat vše v reálném čase, a to buď v pozorovací místnosti nebo on-line. Vše je nahráváno, takže si testování můžete prohlédnout i později. Výstupem pro vás je vyhodnocení a návrhy možných řešení, které můžete předat svému vývojáři.
Nezávazně poptat

Pokročilá analýza

Ideální volba pro e-shopy a rozsáhlejší weby. Identifikujeme a rozebereme problémy do hloubky.

35 000 Kč

Hloubkový rozhovor
Společně se zaměříme na konkrétní oblasti vašeho podnikání, abychom pochopili, jaké problémy aktuálně řešíte a jakých krátkodobých i dlouhodobých plánů a cílů chcete dosáhnout. Na základě toho si stanovíme priority, dle kterých budeme postupovat.
Pokročilá analýza rychlosti webu
Zhodnotíme, jak rychle se vaše stránky načítají na různých zařízeních a připojeních, identifikujeme případné problémy způsobující zpoždění a navrhneme řešení ke zlepšení rychlosti načítání
Pokročilá analýza bezpečnosti webu
Prověříme zabezpečení vašeho webu proti potenciálním hrozbám, jako jsou malware nebo hackerské útoky, a doporučíme opatření pro zvýšení jeho bezpečnosti.
Pokročilá analýza uživatelské přívětivosti
Zaměříme se na to, jak dobře web splňuje potřeby a očekávání vašich návštěvníků, zda je obsah webu jasný, srozumitelný a relevantní. Zjistíme, jestli návštěvníci bez problémů dosahují konverzních cílů (nákup, vyplnění formuláře apod.), vše chápou a na webu se neztrácejí.
Analýza grafické podoby
Vizuální prvky by měly být nejen esteticky přitažlivé, ale také funkční a intuitivní. Důležité je správné využití barev, obrázků a fontů tak, aby podporovaly celkový uživatelský zážitek a zároveň byly konzistentní s vaší značkou.
Analýza textů
Texty hrají klíčovou roli v komunikaci s uživateli. Je důležité, aby byly jasné, stručné a úderné. Při analýze textů zvažujeme také jejich čitelnost, strukturu a to, jak dobře podporují konverzní cíle webu, e-shopu či aplikace.
Analýza správného zobrazení v prohlížečích / zařízeních
Tato analýza je zásadní pro zajištění, že váš web funguje bezchybně napříč různými prohlížeči a zařízeními. V dnešní době, kdy uživatelé přistupují na internet z mnoha různých zařízení – od stolních počítačů, přes notebooky, tablety až po chytré telefony – je nezbytné zajistit, aby váš web byl plně responzivní a optimalizovaný pro všechna zařízení.
Analýza Google Analytics
Zaměříme se hlavně na místa, kde návštěvníci opouštějí váš web. Analyzujeme data, abychom zjistili možné příčiny, proč návštěvníci web opouštějí – například zda je to kvůli určitým stránkám, které nejsou dostatečně přitažlivé nebo srozumitelné, nebo kvůli problémům s navigací či výkonem webu.
Analýza konkurence
Zhodnotíme silné stránky vašich konkurentů a identifikujeme oblasti, kde mají slabiny. Tato poznání využijeme k tomu, abychom našli příležitosti pro vylepšení vašeho webu, e-shopu či aplikace.
Uživatelské testování na klíč
Společně si ujasníme, na co se v uživatelském testování zaměříme. Připravíme testovací scénář, který nám pomůže ověřit stanovené hypotézy. Poté se postaráme o nábor respondentů, kteří budou odpovídat cílové skupině vašich zákazníků. Náš zkušený moderátor provede všechny respondenty domluveným scénářem a vy máte možnost sledovat vše v reálném čase, a to buď v pozorovací místnosti nebo on-line. Vše je nahráváno, takže si testování můžete prohlédnout i později. Výstupem pro vás je vyhodnocení a návrhy možných řešení, které můžete předat svému vývojáři.
Nezávazně poptat

Kompletní analýza

Zahrnuje kompletní analýzu všech aspektů vašeho webu a uživatelské testování na klíč.

129 000 Kč

Hloubkový rozhovor
Společně se zaměříme na konkrétní oblasti vašeho podnikání, abychom pochopili, jaké problémy aktuálně řešíte a jakých krátkodobých i dlouhodobých plánů a cílů chcete dosáhnout. Na základě toho si stanovíme priority, dle kterých budeme postupovat.
Pokročilá analýza rychlosti webu
Zhodnotíme, jak rychle se vaše stránky načítají na různých zařízeních a připojeních, identifikujeme případné problémy způsobující zpoždění a navrhneme řešení ke zlepšení rychlosti načítání
Pokročilá analýza bezpečnosti webu
Prověříme zabezpečení vašeho webu proti potenciálním hrozbám, jako jsou malware nebo hackerské útoky, a doporučíme opatření pro zvýšení jeho bezpečnosti.
Pokročilá analýza uživatelské přívětivosti
Zaměříme se na to, jak dobře web splňuje potřeby a očekávání vašich návštěvníků, zda je obsah webu jasný, srozumitelný a relevantní. Zjistíme, jestli návštěvníci bez problémů dosahují konverzních cílů (nákup, vyplnění formuláře apod.), vše chápou a na webu se neztrácejí.
Analýza grafické podoby
Vizuální prvky by měly být nejen esteticky přitažlivé, ale také funkční a intuitivní. Důležité je správné využití barev, obrázků a fontů tak, aby podporovaly celkový uživatelský zážitek a zároveň byly konzistentní s vaší značkou.
Analýza textů
Texty hrají klíčovou roli v komunikaci s uživateli. Je důležité, aby byly jasné, stručné a úderné. Při analýze textů zvažujeme také jejich čitelnost, strukturu a to, jak dobře podporují konverzní cíle webu, e-shopu či aplikace.
Analýza správného zobrazení v prohlížečích / zařízeních
Tato analýza je zásadní pro zajištění, že váš web funguje bezchybně napříč různými prohlížeči a zařízeními. V dnešní době, kdy uživatelé přistupují na internet z mnoha různých zařízení – od stolních počítačů, přes notebooky, tablety až po chytré telefony – je nezbytné zajistit, aby váš web byl plně responzivní a optimalizovaný pro všechna zařízení.
Analýza Google Analytics
Zaměříme se hlavně na místa, kde návštěvníci opouštějí váš web. Analyzujeme data, abychom zjistili možné příčiny, proč návštěvníci web opouštějí – například zda je to kvůli určitým stránkám, které nejsou dostatečně přitažlivé nebo srozumitelné, nebo kvůli problémům s navigací či výkonem webu.
Analýza konkurence
Zhodnotíme silné stránky vašich konkurentů a identifikujeme oblasti, kde mají slabiny. Tato poznání využijeme k tomu, abychom našli příležitosti pro vylepšení vašeho webu, e-shopu či aplikace.
Uživatelské testování na klíč
Společně si ujasníme, na co se v uživatelském testování zaměříme. Připravíme testovací scénář, který nám pomůže ověřit stanovené hypotézy. Poté se postaráme o nábor respondentů, kteří budou odpovídat cílové skupině vašich zákazníků. Náš zkušený moderátor provede všechny respondenty domluveným scénářem a vy máte možnost sledovat vše v reálném čase, a to buď v pozorovací místnosti nebo on-line. Vše je nahráváno, takže si testování můžete prohlédnout i později. Výstupem pro vás je vyhodnocení a návrhy možných řešení, které můžete předat svému vývojáři.
Nezávazně poptat

Jak nás hodnotí klienti a kolegové

Lenka Švihálková

Lenka Švihálková

SmartEmailing, 17.1.2024

Ve Výzkumáku jsme prováděli uživatelská testování naší aplikace. Scénář, nábor i vlastní testování jsme si řešili po vlastní ose, ale neměli jsme ideální prostory, kde to celé uskutečnit. A právě to nám pomohl Výzkumák vyřešit a byli jsme naprosto spokojení. Organizace, vybavení, občerstvení i celkové zázemí UX laboratoře je super. Pokud bychom neměli vlastního top UX profíka, svěřila bych Výzkumáku komplet testování, baví mě jejich přístup a už z předchozích e-commerce projektů mám s Výzkumákem jen ty nejlepší zkušenosti. Investice se vám opravdu vyplatí, stojí to za to.

Kvasnička Jan

Kvasnička Jan

16.10.2023

Perfektní místo pro uživatelské testování. Skvělé zázemí, možnost testovat na mobilu i desktopu, pro přísedící máte zvlášť místnost. Jsou hodně ochotní, připravili pro nás pecka občerstvení, každého testujícího nám uvedli. Vyřešili za nás i smlouvy a všechny právní náležitosti. Testování bylo pro účastníky opravdu zážitkem a my jsme měli super relevantní zpětnou vazbu na testovanou aplikaci. Tady jsme nebyli naposledy, děkujeme moc!

Cool-mania.eu

Cool-mania.eu

7.11.2023

Absolútne precízne vykonaná analýza webu, do detailu rozpracovaný report s odporúčaniami a úpravami na zlepšenie.

Môžeme jednoznačne doporučiť služby VYZKUMAK.cz - od ľudského prístupu až po odbornosť.

Přihlášení do klubu výzkumníků

Přihlášení do klubu výzkumníků

Podělíme se o naše zkušenosti a budeme vás pravidelně zásobovat zajímavostmi ze světa UX. Dozvíte se například:

Praktické rady, jak si sami otestovat web, e-shop či aplikaciPraktické rady, jak si sami otestovat web, e-shop či aplikaci

Novinky, trendy a zajímavosti ze světa UXNovinky, trendy a zajímavosti ze světa UX

Informace o námi pořádaných UX workshopechInformace o námi pořádaných UX workshopech

Napište nám

Přečetl/a jsem si zásady o zpracování osobních údajů.

Zpráva byla odeslána

Email:

Vaše zpráva:

Odeslat novou zprávu

Adresa

17. listopadu 1
Říčany, 251 01

Zobrazit na mapě

Provozuje: SECTOR 31 s.r.o. IČ: 26416697 DIČ: CZ26416697 Fakturační adresa: Náměstí Smiřických 29, Kostelec nad Černými lesy, 281 63

Ochrana osobních údajů
Ochráněno službou reCAPTCHA: Ochrana soukromí a Smluvní podmínky